Nog minder dan twee weken! - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Robin Coenen - WaarBenJij.nu Nog minder dan twee weken! - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Robin Coenen - WaarBenJij.nu

Nog minder dan twee weken!

Blijf op de hoogte en volg Robin

21 December 2016 | Nederland, Baarlo

Hei!
Nog minder dan twee weken en dan is het zover: mijn exchange naar Oslo, Noorwegen. In Oslo ga ik mijn vrije minor invullen, wat inhoud dat ik zelf vakken heb mogen kiezen, deze vakken ga ik volgen aan de Norwegian Business school, afgekort de BI. De volgende vakken heb ik gekozen: Cross Cultural Management, Social Networks and Communities ,Business and Professional Ethics en Organizational Behavior and Management. De komende dagen heb ik nog van alles te doen voordat ik kan vertrekken, zoals het afronden van mijn scriptie en veel gezellige afscheidsetentjes, maar op dinsdag 3 januari vertrek ik vanuit Brussel naar Oslo. Eerst een week lekker vakantie samen met Chris en vanaf maandag 9 januari begint het studenten-leven in Oslo. Ik heb er zin in om veel nieuwe mensen te leren kennen en het prachtige Noorwegen te verkennen, maar vind het ook wel spannend om in mijn eentje een halfjaar weg te gaan. Maar gelukkig staan er ook gezellige bezoekjes gepland en zal ik het Nederlands/Baarlo's niet verleren :-). Zeker is dat ik veel ga leren van deze ervaring! Op deze site zal ik proberen regelmatig een verslag met wat mooie foto's te plaatsen.
Vi sees!

  • 21 December 2016 - 12:34

    Nel Houben :

    Robin heel veel succes met je studie
    Geniet er van

  • 21 December 2016 - 15:24

    Till Craenen:

    Ha Robin


    Wat knap van jou zo ver weg een studie volgen.
    Maar wij wensen je eerst een gezellig kerstfeest en een super 2017 toe. Samen met Chris een week alles verkennen daar. Dan weet hij ook waar jij vertoefd dat halfjaar.
    Wij gaan je volgen op deze site. Heeeel veeeeel succes daar in
    Noorwegen.

  • 22 December 2016 - 19:42

    Connie:

    hoi robin wat ontzettend knap van je en spannend ook nog eens dat je dit durft super veel sucses in Oslo groetjes connie

  • 22 December 2016 - 22:45

    Annemiek Gommans:

    Robin wat spannend ik wens je heel veel succes en geniet
    Ervan. En denk eraan optijd mam een berichtje ,appje,smsje,mailtje sturen heel veel plezier grtjs

  • 02 Januari 2017 - 20:10

    Gerda Van De Hei:

    Hoi Robin, je studie in het buitenland komt erg kort in zicht. Heel veel succes .Wij gaan jou mooi volgen.toi toi toi

  • 03 Januari 2017 - 20:58

    Luc Coenen:

    Hoi ingel,
    eindelijk ben je dan daar, we zijn heel benieuwd naar alle avonturen.
    in ieder geval kei veel succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 06 Dec. 2016
Verslag gelezen: 748
Totaal aantal bezoekers 85854

Voorgaande reizen:

03 Januari 2017 - 09 Juni 2017

Exchange Oslo

Landen bezocht: